فرماندار یزد خواستار شد؛

توانمند ساختن اتحادیه صنفی مرکز استان یزد

فرماندار یزد گفت: با توجه به تغییر سلیقه های مردم و افزایش واحدهای صنفی باید دوره های آموزشی توانمند سازی ویژه اصناف به منظور ایجاد و ارتقاء فضای رقابتی سالم برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوز، اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و جمعی از معتمدین اصناف و بازاریان با فرماندار یزد دیدار کردند.

محمود شاکری شمسی " در این دیدار که معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری نیز حضور داشت با تأکید بر اهمیت گسترش فضای نقد و نقد پذیری در بین مردم و مسئولان افزود: نقد یکی از نیازهای اصلی مدیران و مسئولان است که این موضوع بارها مورد تأکید دولت بوده است.

فرماندار یزد اظهار داشت:در این راستا مردم باید پیشنهادات و انتقادات خود را برای رفع مسائل و مشکلات همراه با راهکارهای عملیاتی به مسئولان ارائه نمایند

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار اصناف در جامعه خاطرنشان کرد: دولتی موفق است که بخش مهمی از تصدی گری های خود را به مردم واگذار کند که از این رو یکی از مهمترین سیاست های دولت یازدهم تقویت توان اتحادیه ها و اصناف به عنوان بخشی از تشکل های مردمی است.

" شاکری شمسی " با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای نظارت و ارزیابی صنوف اضافه کرد: اصناف و بازاریان در تمامی صحنه های حساس بعد از انقلاب نقش تأثیرگذاری را داشته که مهمترین نمود آن در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد به موضوع توانمند سازی واحدهای صنفی در مرکز استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر سلیقه های مردم و افزایش واحدهای صنفی باید دوره های آموزشی توانمند سازی ویژه اصناف به منظور ایجاد و ارتقاء فضای رقابتی سالم برگزار شود.

فرماندار یزد نیز به این موضوع تأکید کرد که در اعمال موارد قانونی با شهروندان باید در کمال احترام و رفتار مناسب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سال ۹۴ به لحاظ اقتصادی و مالی یکی از سخت ترین سالهای بعد از انقلاب برای دولت و هم برای بخش خصوصی بوده است اظهار داشت: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده گشایش مثبتی در روند وضعیت اقتصادی کشور اتفاق بیفتد.

فرماندار یزد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: باید در این ماه چهره اسلامی بازار بیش از پیش حفظ شود.

در این جلسه هر یک از اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان به ارائه مسائل و مشکلات حوزه کاری خود و پیشنهادات به منظور رفع آنها پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..