کاهش شاخص بورس یزد

شاخص بورس یزدکاهش یافت.

به گزارش یزدی نیوز،معاملات بورس یزد در پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، شاخص کل با دو هزار واحد کاهش نسبت به ماه قبل به رقم ۷۶ هزار و ۴۱۳ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه ای یزد گفت: شاخص بازار اول با ۱۴۸۹  واحد کاهش   به رقم  53 هزار و ۴۶۴ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با سه هزار و ۹۸۴ واحد  کاهش عدد ۱۶۷ هزار و ۱۲۳ واحد را تجربه کرد .

وی اظهار داشت در اردیبهشت ماه  ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به یک هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال بالغ شد و تعداد ۴۸۰ میلیون سهم و حق تقدم  مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت  ماه   تعداد  109  نفر سهامدار جدید جهت سرمایه گذاری وارد بورس یزد شدند خاطر نشان کرد:  از مجموع معاملات انجام شده در اردیبهشت ماه ۵۳ درصد از آن توسط سهامداران یزدی خریداری و  47 درصد آن به معاملات ناشی از فروش سهام اختصاص داشت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: طی این مدت محصولات کاغذی با ۲۷/۴۸ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۰۳/۲۶ درصد، استخراج سایر معادن با ۴۳/۱۶ درصد، زراعت و خدمات وابسته با ۷۱/۱۰ درصد، محصولات چوبی  با ۲۹/۱۰ درصد و سایر محصولت کانی غیرفلزی با ۱۱/۱۰ درصد بیشترین تغییر در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص داده اند./م۰

بخش نظردهی بسته شده است..