دستگیری کلاهبرداران ۲۰ میلیاردی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: ماموران پلیس، ۲ متهم را که با خرید و فروش ملک، ۲۰۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند ، شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش یزدی نیوز، سردار بهدانی فرد گفت : در پی مراجعه و شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند ۲ نفر با اقدامات متقلبانه در خصوص خرید و فروش املاک دست به کلاهبرداری از شهروندان زده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، متهم و همدستش را که با معرفی خود به عنوان افراد سرشناس و صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود : متهمان در بازجویی‌های تخصصی انجام شده، به اقدامات متقلبانه و خرید و فروش ملک از شهروندان و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله‌ای ابتدا نسبت به استعلام ملک موردنظر از مبادی قانونی اقدام و فریب افراد متقلب را نخورند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..