اعطای پروانه فعالیت خدمات فنی افتا به شرکت یزدی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از اعطای پروانه فعالیت محصولات افتا به دوازدهمین شرکت یزدی فعال حوزه امنیت اطلاعات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا پاکدل، با اشاره به جایگاه برتر استان یزد در ارائه خدمات و محصولات متنوع حوزه امنیت اطلاعات، از اعطای چهل و چهارمین پروانه فعالیت با عنوان خدمات فنی افتا با گرایش نصب و پشتیبانی محصولات فتا به دوازدهمین شرکت یزدی فعال حوزه امنیت اطلاعات خبر داد.

وی، گفت: با توجه به الزام دستگاه‌های دولتی به استفاده از خدمات و محصولات دارای مجوز افتا، فعالیت ۱۲ شرکت یزدی در حوزه امنیت اطلاعات که تاکنون ۴۴ پروانه فعالیت افتا دریافت کرده اند، را زمینه ساز ارتقای مستمر سطح امنیت سایبری در کنار توسعه اقتصاد دیجیتال و اشتغال نخبگان و فارغ التحصیلان استان یزد دانست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد افزود: افراد می‌توانند، برای مشاهده شرکت‌های دارای گواهی نامه و یا ثبت شرکت جهت ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، عملیاتی، فنی، آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و محصولات، سامانه https://sec.ito.gov.ir و لینک مربوطه در سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir در دسترس است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..