علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا

هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا، در آخرین روز شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

دکتر «محمدرضا میرجلیلی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا ، ۳۱ شهریور و اول مهرماه جاری، با عنوان «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته علمی هفتمین کنگره کشوری افزود: این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه به صورت حضوری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن شهید اخوی میراب باشی پردیس بین الملل برگزار می شود.

میرجلیلی با اشاره به برگزاری کنگره در چهار پنل تخصصی، اظهار کرد: موضوعات علمی و پژوهشی ، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب؛ از پنل های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

دکتر میرجلیلی در پایان تاکید کرد: امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان همچنین امتیاز پودمان آموزشی برای کارمندان شرکت کننده در این کنگره در نظر گرفته می شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از وبدا یزد، کمیته علمی هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته در سالن شورای دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..