آموزش ترکیبی حضوری و آنلاین در دانشگاه یزد

رئیس دانشگاه یزد: دانشجویان یزدی در ترم اول سال جدید تحصیلی به صورت حضوری و دانشجویان غیریزدی به صورت آنلاین آموزش می بینند.

به گزارش یزدی نیوز برید لقمانی  گفت: همانگونه که معاون آموزشی وزیر علوم اعلام کرد آموزش حضوری تا زمان تکمیل واکسیناسیون دانشجویان منتفی است.

وی افزود: واکسیناسیون استادان و کارمندان یزد ماه گذشته انجام گرفت و هر دو دُز را دریافت کردند.  واکسیناسیون دانشجویان نیز در دانشگاه یزد را آغاز کردیم که جزو اولین دانشگاه‌های کشور در این زمینه هستیم.

رئیس دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه یزد که ساکن شهرستان هستند باید در مرکز استان خود واکسینه شوند، همانگونه که دانشجویان یزدی دانشگاه‌های سایر استان‌های کشور هم در یزد واکسن دریافت می‌کنند.

برید لقمانی حضوری شدن تحصیل در دانشگاه را تا زمان تکمیل واکسیناسیون غیرممکن خواند و تصریح کرد: مشکل اصلی در خوابگاه است چرا که در شرایط کنونی باید اتاق چند نفره را فقط به دو نفر اختصاص داد.

وی از شیوه جدید آموزشی در ترم اول سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: در ترم اول سال تحصیلی جدید می‌خواهیم آموزش ترکیبی داشته باشیم به این گونه که دانشجویان یزدی که نیاز به خوابگاه ندارند به صورت حضوری و دانشجویان سایر شهر‌ها به صورت آنلاین آموزش می‌بینند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..