رئیس مجمع نمایندگان یزد:

کشور در سالهای قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که کشور در سال‌های قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است، از ستاد اجرایی فرمان امام خواست تا رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت کار قرار دهد.

«محمدصالح جوکار» در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد اظهار کرد: امروز مردم با مشکلاتی روبرو هستند که عمدتا در حوزه اقتصادی و معیشتی است و غالبا هم افرادی گرفتار این مشکلات شده‌اند که در متن انقلاب بوده و برای آن زحمت و تلاش کشیده‌اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کاری بسیار خداپسندانه و مطلوب است تصریح کرد: دولت‌ها یک سری وظایف ذاتی دارند که بایند انجام دهند و انشاالله در دوره آقای رئیسی توجه به انجام این وظایف نسبت به دوره قبلی افزایش یابد.

وی ادامه داد: به هر حال بحث انقلاب و نظام مطرح است و همه ما وظیفه داریم زمینه حراست و حفاظت از نظام را انجام دهیم و قطعا هرچه که مردم رضایت بیشتری داشته باشند، در این مسیر می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور با رشد و توسعه نامتوازن زیادی روبرو هستیم بیان کرد: در حالی متاسفانه برخی نقاط کشور با محرومیت‌های بسیار جدی و عجیبی روبرو هستند که برخی دیگر از نقاط کشور به شدت با پیشرفت و توسعه روبرو بوده‌اند.

وی افزود: در حوزه اشتغال هم ما در برخی نقاط با مشکل شدید بیکاری روبرو هستیم ولی در برخی نقاط دیگر اصلا مشکلی در زمینه بیکاری نداریم و اینها همه ناشی از توسعه نامتوازن است.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: البته در همان مناطق برخوردار هم یک سری مشکلاتی وجود دارد که نباید نسبت به این مشکلات غفلت کنیم چرا که در صورت غفلت، همین مشکلات به بحران تبدیل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر نماینده یزد و اشکذر، جوکار در پایان با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام می‌تواند نسبت به جبران برخی از این محرومیت‌ها اقدام کند، گفت: تاکنون هم اقدامات بسیار زیادی در این حوزه صورت گرفته و انتظار می‌رود این مشکلات برطرف شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..