مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

«شور عاطفه‌ها» از ۲۰ شهریور در یزد آغاز می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با رزمایش احساس حسینی، شور عاطفه‌ها نیز از ۲۰ شهریور به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در یزد آغاز می‌شود.

محمد شجاعان اظهار داشت: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید و با توجه به تقارن شور عاطفه‌ها با ایام برگزاری رزمایش احسان حسینی، این رزمایش از ۲۰ شهریورماه تا ۱۱ مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز با موضوع شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: به علت تداوم شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید و تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری موردنظر است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی شور عاطفه‌ها نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و در صورت بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

شجاعان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..