بازگشت آرام و تدریجی دانش آموزان به مدارس هماهنگ با تصمیمات ستاد کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: حضوری یا غیر حضوری بودن مدارس بسته به تصمیم ستاد کرونا و اجرای کامل واکسیناسیون فرهنگیان دارد.

به گزارش یزدی نیوز موحدی فرد در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با حضور استاندار گفت: بر این اساس همه مدارس استان یزد شامل ۱۹۷۹آموزشگاه همزمان با اول مهر ماه فعالیت خود را آغاز تا ۲۷۱هزار دانش آموز از علم ودانش بهره مند شوند.

موحدی فرد افزود: هشتاد درصد فرهنگیان دز اول واکسن خود را تزریق کرده اند و مرحله دوم واکسیناسیون نیز از پنجم شهریور ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد:با این حال همه تمهیدات لازم از جمله تهیه اقلام بهداشتی و آماده سازی بهداشتی مدارس نیز به خوبی در استان یزد دنبال شده است.

خبر دیگر نشست شورای آموزش و پرورش، شروع بکار چهار هنرستان تخصصی و موضوعی در استان یزد در زمینه‌های ریلی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مرمت آثار تاریخی و جوار کارخانه‌ای بود که از ابتدای مهر ماه فعالیت خود را اغاز خواهند کرد.

در این نشست از برنامه اجرایی سال تحصیلی آینده شامل نقشه راه، زیرساخت‌های تحول بنیادین و سایر فعالیتهای آموزش و پرورش هم رونمایی شد.

تعدادی از نمایندگان خانواده‌های شهدا، خیران، دانش اموزان، فرهنگیان و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش از تلاش‌ها وزحمات طالبی استاندار به جهت تلاش برای اعتلای علم و دانش قدردانی کردند.

استاندار هم در این نشست با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی گفت:باید آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس چه بصورت حضوری و چه مجازی داشته باشیم.

طالبی، بازگشایی مدارس را فرصتی ارزشمند برای فرهنگ سازی موضوعات و مفاهیم مرتبط با کرونا در کشور دانست.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..