شهردار منتخب شهر جهانی یزد انتخاب شد

اعضای شورای اسلامی شهر یزد ابوالقاسم محی‌الدینی را به عنوان شهردار شهرجهانی یزد انتخاب و به وزارت کشور معرفی کردند.

به گزارش یزدی نیوز، نشست علنی شورای اسلامی شهر جهانی یزد با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد و اعضای شورا پس از صحبت‌های غلامعلی دشتی رئیس شورای شهر، اقدام به رای‌گیری در ارتباط با شهردار آینده یزد کردند.

رای‌گیری اعضای شورای اسلامی شهر جهانی یزد توسط اعضا بین سه گزینه «ابوالقاسم محی‌الدینی»، «محمدجواد ابوالحسینی» و «جمال بافرانی» برگزار شد و در نهایت محی‌الدینی موفق شد با ۶ رای اعضا به عنوان شهردار جهانشهر یزد به وزارت کشور معرفی شود تا پس از امضای حکم توسط وزیر کشور، این شهردار جوان کار خود را در یزد آغاز کند.

شورای اسلامی شهر یزد برای انتخاب شهردار فراخوانی منتشر کرد و انتخاب شهردار را از بین بیش از ۴۰ گزینه شروع کرد و در نهایت پس از جلسات و نشست‌های مختلف برای بررسی شهردار،  رای‌گیری خود در این زمینه را انجام داد.

ابوالقاسم محی‌الدینی هم به عنوان یکی از گزینه‌های شورای اسلامی شهر یزد برنامه‌های خود را در طول مدت دو ماه گذشته برای بررسی در اختیار اعضای شورا قرار داده بود و در نشست‌هایی از برنامه‌ها و اهداف خود دفاع کرد.

شهردار منتخب یزد پیش از این به عنوان رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و همچنین رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهردار یزد و شهردار تفت مشغول به فعالیت بوده است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..