۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد/ ناکامی خانواده قاچاقچی

ماموران نیروی انتظامی استان یزد موفق شدند در دو عملیات جداگانه اقدام به کشف ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان کنند.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی از بارگیری و جابجایی موادافیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی عملیاتی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و ضمن شناسایی خودروی پژو حامل موادمخدر در یک عملیات ضربتی آن را در محور مهریز – یزد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۱۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف و ۲ سوداگر مرگ را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد پلیس در خاتمه تصریح کرد: با تیزهوشی و رصد دقیق ماموران پلیس استان یزد، قاچاقچیان که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در تهران را داشتند در نیت شوم خود ناکام ماندند.

انتقال ناکام تریاک در پوشش خانوادگی

سرهنگ منوچهر نصیری هم با اشاره به کشف قاچاق خانوادگی مواد مخدر در یزد اظهار داشت:‌ ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ استان به دنبال اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی تحت پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارد.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی و تکمیل شدن تحقیقات فنی پلیس، سرانجام خودروی این فرد در یکی از محورهای مواصلاتی یزد شناسایی و توقیف شد و راننده که به همراه همسر و ۲ نفر از اقوامش در حال جابجایی مواد مخدر بودند، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۵ کیلو و تریاک در بازرسی از خودروی متهم افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: سوداگران مرگ همواره به دنبال کسب منفعت‌های خود سعی در فروپاشی خانواده‌ها و تزلزل افکار و ذهن خلاق جوانان جامعه را دارند.

وی از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کنند و در صورت مراجعه با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی از سوی فرصت‌طلبان مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..