به دنبال مرگ یک شهروند مهریزی دیگر؛

شهردار مهریز خبر داد؛ اجرای طرح ترافیکی در خیابان مدنی در بازه زمانی دو ماهه

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز به دنبال فوت یک شهروند دیگر در خیابان شهید مدنی این شهر، از اجرای طرح ترافیکی در این معبر پر تردد در بازه زمانی دو ماه خبر داد.

«سیدمحمد بیدکی» با ابراز تاسف نسبت به فوت جوان ۱۶ ساله در خیابان شهید مدنی مهریز، گفت: بر اساس وظیفه و رسالت قانونی شورای شهر با راهنمایی و رانندگی، شورای ترافیک و فرماندار مکاتبه داشتیم و خواستار پیگیری موضوع شدیم تا طرح ترافیکی در صورت نیاز بلافاصله انجام گیرد.

وی افزود: اعضای شورای ترافیک روز پس از حادثه در محل حاضر شده و موضوع را بررسی کردند و هم اکنون طرح از سوی واحد عمران شهرداری در حال پیگیری است.

رئیس شورای شهر مهریز تصریح کرد: پیمانکار اعلام کرده که اجرای طرح این خیابان به دو ماه نیاز دارد اما درخواست کردیم این طرح هر چه سریعتر به انجام برسد.

بیدکی ادامه داد: روشنایی تنها مشکل این خیابان نیست بلکه مشکل ترافیکی نیز باید حل شود چرا که صرف تاریکی منجر به بروز این حادثه نشده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری مهریز، خیابان شهید مدنی مهریز یکی از معابر منطقه مزویرآباد در این شهر و راه ارتباط چند شهرک و مسیری برای تفرجگاه غربالبیز در ایام تعطیل به شمار می‌آید. این خیابان، شب‌های تاریکی دارد و تاکنون چندین حادثه در این خیابان رخ داده که منجر به فوت چند شهروند شده و آخرین مورد آن نیز چند روز پیش روی داد که فوت یک جوان مهریزی را به همراه داشت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..