بمناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره)

وزیر اطلاعات در یزد

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی وزیر اطلاعات در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز،حجت الاسلام و المسلمین "محمد فخرالدینی" در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به ضرورت یادآوری ارزش‌های شهدای ۱۵ خرداد، بزرگداشت این ایام را عملیات بزرگ فرهنگی در نظام اسلامی ایران دانست.

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا نیز ستاد بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد با هفت کمیته و ۱۲ کارگروه فرهنگی تخصصی در استان، راه‌اندازی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ایجاد زمینه مشارکت جوانان با سلایق مختلف سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی در مناسبت‌های ملی و مذهبی را از جمله مهمترین اهداف ستاد بزرگداشت عنوان کرد.

وی اضافه کرد: انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به جوانان یکی از مهمترین اقدامات در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به استقبال پرشور یزدی‌ها به منظور اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره)،‌ اظهار کرد: پس از اعزام امسال زائران به مرقد امام(ره)، با توجه به همزمانی این ایام با ماه مبارک رمضان برای مدت سه سال، اعزام زائران استان را نخواهیم داشت.

فخرالدینی تصریح کرد: اعزام بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر یزدی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در روز پنجشنبه ۱۳ خرداد، از جمله اقدامات شاخص ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان یزد است.

به گزارش ایسنا، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت پنجاه و سومین سالگرد قیام ۱۵ خرداد و بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز روز پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه از ساعت ۷:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین "سیدمحمود علوی" وزیر اطلاعات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ برگزاری مراسم یادواره شهدای ۱۵ خرداد،‌ همایش استانی شبی با قرآن در بقاع متبرکه استان،‌ برگزاری همایش جایگاه زنان در انقلاب،‌ برگزاری نشست‌های تبیینی و برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی از دیگر برنامه‌های شاخص ستاد بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان یزد است./م۰

 

بخش نظردهی بسته شده است..