استاندار یزد:

ادعای تبانی شهید قندی بدون ارائه مستندات غیرقابل قبول است

استاندار یزد: حل مشکل حذف تیم شهید قندی از مرحله پلی‌آف لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور تا حصول نتیجه و مشخص شدن علت آن با دقت و جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در دیدار با اعضای هیات موسس انجمن ورزشی نویسان یزد بر لزوم پیگیری حکم صادر شده علیه شهید قندی تأکید کرد و گفت: تا کنون پیگیری لازم بر حسب ضرورت صورت گرفته و تا مشخص شدن علت کنار گذاشتن این تیم، مطالبه مردم و جامعه ورزش را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شائبه تبانی به تیم یزد بدون ارائه دلیل و مصادیق اصلا پذیرفته نیست افزود: مردم، مسئولان و جامعه ورزش از مسئولان کمیته استیناف فدراسیون توقع دارند علت کنار گذاشتن شهید قندی از مرحله پلی‌آف را دقیق و شفاف برای همگان مشخص کنند.

استاندار یزد ادامه داد: اگر فردی و گروهی در تبانی نماینده فوتبال استان در لیگ دست داشته اند باید به مردم اطلاع رسانی صورت گرفته و نباید بدون دلیل مستند و موثق نسبت به محرومیت اقدام شود.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات انجام گرفته برای ورزش یزد اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، با همکاری مسئولان و پیگیری مردم و جامعه ورزش، شاهد ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در اکثر رشته‌ها برحسب نیاز ورزشکاران هستیم.

وی از یزد به عنوان استانی صنعتی و معدنی یاد کرد و گفت: این واحد‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود را برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی انجام دهند تا روحیه و فرهنگ ورزش گسترش یابد.

طالبی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی بیشتر فعالیت‌های ورزشی بین مردم توسط رسانه‌های گروهی و ورزشی نویسان، از تشکیل و فعالیت انجمن ورزشی نویسان یزد قدردانی کرد و ارائه راهکار برای گسترش، فرهنگ‌سازی و مطالبه‌گری برای ارتقای برنامه‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

اعضای انجمن ورزشی نویسان یزد هم گزارشی در خصوص برنامه‌ها، مطالبات و مشکلات ارائه کردند.

گفتنی است تیم فوتبال شهید قندی به دلیل پیروزی پر گل ۱۰ بر یک بر تیم سردار بوکان با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتهام تبانی، علاوه بر جریمه ۵۰۰میلیون تومانی و سقوط به لیگ دسته سه از حضور در مرحله پلی اف رقابت‌های دسته۲ هم منع شد.

پس از پیگیری‌های مسئولان فوتبال این باشگاه و استان، فقط سقوط تیم به لیگ سه منتفی شد، اما جریمه ۵۰۰میلیون تومانی و کسر شش امتیاز این تیم از سوی کمیته استیناف تایید شد که بر این اساس شهید قندی از شرکت در دیدار پلی آف صعود بازماند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..