کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرددر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی گسترده از خبری در خصوص بارگیری و حرکت خودروی حامل موادافیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

وی ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی افزود : با تلاش ماموران ، خودروی “پژو” حامل این محموله در محور “مهریز-یزد” شناسایی و در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس، متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر را شامل ۲۶۷ کیلوگرم تریاک و ۱۵۰ کیلوگرم حشیش ، کشف کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: یکی از سوداگران مرگ دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف ۱۰۲ کیلوگرم تریاک با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه موادمخدر استان “گلستان” و در عملیات پلیس “یزد” خبر داد.

سردار بهدانی فرد افزود : در پی کار فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “گلستان” مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی ، خودروی “پارس” حامل این محموله را در محور “یزد-طبس” شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود : ماموران در بازرسی از خودرو ۱۰۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند افزود: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..