توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی در طرح شمیم حسینی یزد

۴۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع ۴۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان خبر داد

حجت الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای برنامه‌های مواسات و کمک‌های مومانه و همچنین انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان گفت: مراکز افق مستقر در بقاع متبرکه بعنوان محور اصلی انجام فعالیت‌های اجتماعی از قبیل محرومیت زدایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت : ۱۵ بقعه متبرکه سطح استان بعنوان مجری طرح شمیم حسینی است که مسئولیت شناسایی خانواده‌های نیازمند و کمک رسانی بر عهده آنهاست.

وی از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) بعنوان یکی از امامزادگان شاخص استان و مجری طرح اشاره کرد و گفت: اجرای طرح شمیم حسینی در روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر کشور در امامزاده مذکور برگزار می شود .

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به سایر برنامه‌های این اداره کل افزود: علاوه بر توزیع بسته‌ها معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین توزیع ۲۰۰ بسته کمک هزینه تحصیلی جهت کودکان نیازمند، از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..