مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح اطعام و احسان حسینی

مردم نیکوکار استان یزد در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و از ابتدای ماه محرم‌الحرام تاکنون با مشارکت در طرح‌های طعام و احسان حسینی پنج میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین آداب‌ و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به‌ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، گفت: طرح اطعام حسینی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی به‌منظور دریافت و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در ماه محرم و صفر همچنان در حال جریان است.

غلامرضا مشعل چی افزود: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۲۸۰۰ سبد معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان در قالب طرح احسان حسینی و همچنین ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد تومان در قالب طرح اطعام حسینی با مشارکت و همراهی مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت : سامانه چهار رقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد همچنان پاسخگوی نیکوکاران برای اهدای نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب اطعام گرم و بسته‌های معیشتی است.

غلامرضا مشعل چی افزود : در اجرای این طرح از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران حقیقی و حقوقی، اصناف، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، نهاد‌ها و سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان استفاده شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..