دادستان عمومی و انقلاب استان یزد:

نادیده گرفتن خدمات گسترده نظام به زندانیان بی انصافی است

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، به همراه جمعی از مسئولان از وضعیت زندان مرکزی یزد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز در این بازدید محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، حسین سبزواری مدیرکل زندانهای استان یزد، حجت الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان یزد حضور داشتند.

دادستان یزد با اشاره به وقایع اخیر زندان اوین، انتشار این کلیپ‌های فریبنده را ظلم به نظام قضائی ونظام زندان‌های کشوردانست.

وی گفت: خود زندانیان شاهد هستند که رئیس کل دادگستری، دادستانها، معاونین و مراجع قضائی چه حضور گسترده‌ای در زندان‌ها در جهت احقاق حقوق شهروندی، رفاهیات، رسیدگی به پرونده قضایی و حتی رسیدگی به خانواده‌های آنها دارند و در این عرصه پرسنل زندان نیز با تعامل مثال زدنی حداکثر سعی قانونی خود برای آزادی زندانیان دارای شرایط را انجام می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد همچنین با اشاره به تحت پوشش بودن ۵۰۰خانواده زندانی در انجمن حمایت زندانیان یزد، رسیدگی حداکثری به وضعیت زندانیان در آیتم‌های مختلف قضائی، معیشتی و خانوادگی را در استان یزد مثال زدنی برشمرد.

وی اظهار داشت: بی انصافی و ظلمی فاحش است که خدمات گسترده نظام به زندانیان و خانواده‌های آنان را با گزینش و انتشار این کلیپ‌ها مقایسه کرد و این خطا به پای کل نظام نوشته شود.

حدادزاده در ادامه بیان داشت: شفافیت در رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان کاملا آشکار است و مددجویانی که در زندان می‌مانند یا شاکی خصوص دارند و یا رد مال، که آن هم با کمک شورای صلحی و دعوت از خیران در شرف تحقق می‌باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..