واکنش مدیرعامل و سرمربی به حکم استیناف علیه شهید قندی

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال شهید قندی حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف علیه این تیم را ناعادلانه و بدون مدرک عنوان کردند.

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل شهید قندی با عذرخواهی از هواداران این تیم نوشت: بی شک امسال، سال سختی برای تیم شهید قندی بود با همه چیز و همه کس جنگیدیم. بعد از رفتن مرحوم دستا به یکباره پشت تیم هم خالی شد و ما ماندیم و ناملایمتی‌ها که به صورت مسلسل وار به سوی ما نشانه گرفته بودند. اما شاخصه اصلی تیم ما جنگندگی بود و غیرت و تعصب.

رضا نارگانی افزود: در دو جبهه باید تلاش می‌کردیم؛ اول داخل زمین و دوم که از همه مهمتر بود جبهه بی معرفتی‌ها و سنگ اندازی‌ها که این یکی دلمان را بیشتر به درد می‌آورد. چاره‌ای نداشتیم. باید مبارزه را جانانه انجام می‌دادیم و با تعصبی که در تیم وجود داشت و با توکل به خدای خود، تیم از ۱۱ جدول به دوم جدول رسید.

وی با تأکید بر اینکه مدعی صعود بودیم، اما افراد دیگری در حال تصمیم گیری برای شهید قندی بودند، تصریح کرد: قسم به خدایی که شاهد و ناظر برای همه ماست خیلی تلاش شد تا در جبهه آخر حقانیت مان را ثابت کنیم. اما زورمان به افرادی که در حیاط خلوت خود برای فوتبال کشور تصمیم می‌گیرند، دیگر نرسید.

نارگانی این حکم کمیته استیناف را با هدف قربانی کردن شهید قندی توصیف کرد و اظهار داشت: چقدر تلاش کردیم، چقدر التماس کردیم که آقایان بگویید چه کسی از تیم ما خلافی کرده تا با آن برخورد کنیم، اما دریغ از آنکه خلاف ما ۱۰ گل زدن بود که نباید می‌زدیم.

سرمربی این تیم هم نوشت: حق مردم یزد این نبود، با کدام مدرک و با کدام دلیل این رأی صادر می‌شود؟

رضا حسن زاده ادامه داد: ما سر تمرین بودیم که این خبر رو شنیدیم و یه سری از بچه‌ها از شدت ناراحتی گریه می‌کردند. آه این بچه‌ها و خانواده هایشان روزی و جایی یقه شما را خواهد گرفت.

گفتنی است پس از پیروزی شهید قندی در برابر تیم سردار بوکان با نتیجه ۱۰ بر یک زمزمه‌هایی مبنی بر تبانی شنیده شد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اعلام احراز تبانی، تیم شهید قندی را به صعودی به دسته سوم و همچنین جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی محکوم کرد.

اما در حالی که امید‌ها برای تجدیدنظر در این حکم به وجود آمده و حتی برخی از برائت شهید قندی سخن می‌گفتند، کمیته استیناف با محرز دانستن تبانی در این دیدار، سقوط شهید قندی به دسته سه را لغو کرد، اما به کسر ۶ امتیاز از این تیم در فصل فعلی و باقی ماندن جریمه نقدی ۵۰۰ میلیون تومانی حکم داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..