احیای نبض روستاهای بخش مرکزی تفت به اهتمام بخشداری

بخشدار مرکزی تفت قنوات را نبض حیات روستاهای بخش مرکزی تفت دانست و گفت: از ابتدای پذیرش مسئولیت بخشداری مرکزی تفت اخذ اعتبار بازسازی و مرمت قنوات در دستور کار قرار گرفت.

«مصطفی صادقیان» به دنبال بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات مؤثری در این زمینه با همکاری نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت و جهاد کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

وی پیگیری نصب و راه‌اندازی باسکول و ساماندهی برداشت سنگ معادن دهشیر را از جمله اقدامات دیگر عنوان کرد و گفت: سامان‌دهی بهره‌برداری مجاز و حمل بار مجاز در چارچوب قانون، پرداخت عوارض دولتی و اجرای مسئولیت اجتماعی از جمله اهداف اجرای این طرح است که چند ماهی است با همکاری شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت در حال اجراست.

بخشدار مرکزی تفت از مشارکت در تهیه و توزیع بیش از ۵۶۰ بسته حمایتی و معیشتی بین اقشار مختلف روستایی خبر داد و گفت: پیگیری و اخذ تسهیلات کم‌بهره جهت راه‌اندازی بیش از ۱۳۰ مورد مشاغل کوچک و خانگی از بنیاد برکت و بانک مهر ایران و پست‌بانک در این مدت انجام شده است.

وی از مکاتبه و پیگیری مشکلات شناسایی‌شده در روستاها با مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات مردم شریف این مناطق نام برد و تصریح کرد: ۴۳۳ مورد مکاتبه و پیگیری از ارگان‌ها وادارات در خصوص تأمین اعتبار مشکلات اولویت‌دار روستاها صورت گرفته که ۱۴۱ مورد از آن با به نتیجه رسیده و مابقی آن در دست پیگیری است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، بخشدار مرکزی تفت در پایان با تقدیر از همکاری وپیگیری فرماندار شهرستان تفت، دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی این بخش خاطرنشان کرد: امیدواریم با آغاز به کار دولت سیزدهم و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و تلاش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق، پویش اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی تفت با سرعت مناسب ادامه یابد و بخش زیادی از مشکلات مردم رفع شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..