حلقه‌ای دیگر به زنجیره تولید چادرملو افزوده شد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ارائه چندین طرح صنایع پایین دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه، حلقه‌ای دیگر به زنجیره تولیدات خود اضافه کرد.

به گزارش یزدی نیوز، شرکت چادرملو که همواره در پی ایجاد ارزش افزود در روند فعالیت‌های معدنی و صنعتی خود است با ارائه چندین طرح صنایع پایین دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم از جمله کارخانه تولید ورقه‌های آلیاژی، اکنون گام را فراتر گذاشته و با مشارکت در خرید یک واحد تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی، حلقه ای دیگر به زنجیره تولیدات خود افزود.

در پی بروز مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز، تشدید تحریم‌ها و نبود مواد اولیه، گروه صنعتی ایساتیس تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی و حوله‌ای و کولرگازی اسپلیت از حدود دو سال پیش قادر به ادامه فعالیت نشد و در نتیجه با توقف تولید عملاً این واحد نوپا و مدرن صنعتی در یزد که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است به مرز ورشکستگی و تعطیلی کامل کشیده شد اما این مجموعه صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری چادرملو، شرکت آسفالت طوس و شرکت شهداب یزد از خطر تعطیلی و بیکاری حدود ۴۵۰ نیروی کار رها شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم واگذاری گروه صنعتی ایساتیس به سهامدارن جدید، با اشاره به ضرورت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت: چادرملو یکی از شرکت‌های موفق در عرصه اقتصادی کشور است و ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه‌های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها به عمل آوریم.

ناصر تقی زاده ادامه داد: بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان بر آن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را دوباره احیاء کنیم.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی برداشتیم.

تقی زاده یادآور شد: در حال حاضر اجرای ده‌ها پروژه صنعتی و زیربنایی را به ارزش ۷۰۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرای استان که تاکنون نیز بسیار ارزنده بوده است، این طرح‌ها در استان یزد به اجرا درآید.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از از تلاش‌ها و اقدامات اثر بخش شرکت چادرملو در اقتصاد یزد و نگاه توسعه گرای مدیرعامل چادرملو و اذعان به اثربخش بودن این اقدامات در رونق اقتصادی و اشتغالزایی، بر تداوم حمایت‌های خود از سرمایه گذاری‌های تولیدی و طرح‌های زیر بنایی چادرملو در استان یزد تاکید کردند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..