امام جمعه یزد در دیدار با خانواده مرحوم فرج‌نژاد:

صهیونیست‌ها گاه با صدها واسطه جنایت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با خانواده حجت الاسلام فرج نژاد، روحانی پژوهشگر، نویسنده و یکی از فعالان برجسته فضای مجازی کشور دیدار و اظهار کرد: صهیونیست‌ها گاه با صدها واسطه جنایت می‌کنند که لازم است در این زمینه هوشیار و آگاه بود.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در دیدار با خانواده‌ مرحوم حجت الاسلام فرج‌نژاد محقق و پژوهشگری که چندی پیش به همراه خانواده خود بر اثر تصادف جان باخت و همچنین «حسام سالکی» از فعالان حوزه هنری یزد که برای امور فرهنگی به سوریه اعزام و مجروح شده است، همچنین عنوان کرد: از کنار برخی حوادث نباید به سادگی گذشت، زیرا در بسیاری از حوادث، دست صهیونیست‌ها و تروریست‌ها در کار است و مصداق‌های جنایاتی که در پوشش‌های مختلف انجام داده‌اند، بسیار است.

وی یاد و خاطره مرحوم فرج نژاد را گرامی داشت و گفت: حجت الاسلام فرج نژاد یک روحانی و طلبه‌ی فاضل، فرهیخته و یک انسان پرتلاش و جهادی و مجاهد واقعی در مسیر مبارزه با کفر بود.

ناصری عنوان کرد: او با همت بلند و نگاه حمایت از دین و اسلام و ولایت و رهبری فعالیت می‌کرد که متاسفانه در یک سانحه از دست رفت که این اتفاقی غم‌انگیز است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر عالمی از دست برود، صدمه‌ای به جامعه وارد می‌شود که جبران آن امکان‌پذیر نیست همچنان که می‌بینیم امروز کسی نمی‌تواند جای حرکت‌های حجت الاسلام فرج‌نژاد که در سکوت و آرامش به اقدامات و مطالعات بسیار اثرگذار می‌پرداخت را بگیرد.

ناصری بیان کرد: از دست رفتن این روحانی ولایتمدار که بی‌نام و نشان و بدون هیاهو کار می‌کرد، اتفاق بسیار تلخی است.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام فرج نژاد در روشنگری جامعه و روشنگری فتنه‌ها و ایده‌های صهیونیست‌ها و دسیسه‌های آنها، رصد فضاهای مجازی و مقابله با شبهات و توطئه‌ها بسیار توانمند و فعال بود.

امام جمعه یزد از دست رفتن این روحانی جهادی را به خانواده وی و نیروهای انقلابی تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد: اخوان این روحانی بزرگوار، راه و سیره او را ادامه دهند.

در این دیدار همچنین «حسام سالکی» از فعالان فرهنگی حوزه هنری یزد به بیان خاطرات خود در سوریه و علت مجروحیتش از ناحیه پا پرداخت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..