درخشش طرح‌های شرکت‌های فناور پارک یزد

طرح‌های برتر جاذب برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری یزد در دومین دوره جشنواره تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی و مورد استقبال برخی از ارگان‌های این کشورها قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز،به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در پی برگزاری نخستین جشنواره تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته در کرمان و حضور پارک علم و فناوری یزد در این رویداد که با حضور سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی خارج از کشور و با هدف سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی محصولات فناوری انجام گرفت، تعدادی از طرح‌های شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری یزد ارائه و در نهایت طرح تولید رزین از شرکت پترو اکتان ایساتیس به عنوان طرح برتر شناخته شد. 

با انتشار فراخوان دومین دوره این جشنواره، دو طرح از ۱۲ طرح برتر جاذب برای سرمایه‌گذاری از پارک یزد به صورت ارائه حضوری و سه طرح به صورت پوستری انتخاب شده و در سوم خرداد به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی شد.

این طرح‌ها متعلق به شرکت‌های ویستا الکترونیک و شیردال صنعت هستند که در هتل الغریر امارات برای سرمایه‌گذاران به نمایش درآمد و مورد استقبال برخی از ارگان‌های این کشور قرار گرفتند.

بخش نظردهی بسته شده است..