تدارک ۵۳۲ طرح در استان یزد به مناسبت هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد: امسال نیز با همکاری بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و خیری، طرح‌های قابل توجهی برای آغاز عملیات اجرایی یا افتتاح داریم.

به گزارش یزدی نیوز، محسن صادقیان در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: ۵۳۲ طرح با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در یزد در هفته دولت آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی است.

وی افزود: سال‌های گذشته طرح‌های بسیار خوبی در حوزه‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان تعریف شده ولی چون پیوست رسانه‌ای خوبی نداشتند و اطلاع‌رسانی مناسبی انجام نشد، با موفقیت خوبی همراه نبودند.

صادقیان با بیان اینکه در مجموع ۵۳۲ طرح بالغ بر سه هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی می‌شود، گفت: از این میزان ۵۱۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۹۳۲ نفر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی ۱۹ طرح هم با اعتبار ۷۹۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی افزود: شهرستان یزد با ۹۶ طرح، تفت با ۷۴ طرح و پس از آن اردکان بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شرکت برق استان یزد هم بیشترین طرح را در میان ادارات دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از برنامه‌ریزی برای احداث ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خبر داد و گفت: در دو سال گذشته ۱۰۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و ۳۰۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به بزرگراه یزد طبس و اردکان چوپانان اشاره کرد.

صادقیان باند دوم بزرگراه بافق بهاباد را یکی از طرح‌های مهم دولت دانست و افزود: این طرح می‌تواند برای شهرستان کمتر برخوردار بهاباد نقش بسیار مهمی در توسعه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..