پیوست فرهنگی فوتبال یزد تهیه شد

مسئول واحد فرهنگی و سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه ورزشکاران گفت: فوتبال استان یزد برای نخستین بار دارای پیوست فرهنگی شد.

به گزارش یزدی نیوز، کاظم سبحان‌زاده با اشاره به اهمیت انجام فعالیتهای فرهنگی در کنار برنامه‌های ورزشی در فوتبال اظهار داشت: برای اولین مرتبه پیوست فرهنگی هیئت  فوتبال یزد تدوین و امسال اجرایی می‌شود.

سبحان‌زاده گفت: در این پیوست بر اساس برنامه‌های فدراسیون فوتبال، نیازهای استان و ضرورت امور فرهنگی در کنار برنامه‌های اجرایی طبق یک برنامه مدون در طول سال اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف اجرای پیوست فرهنگی فوتبال در استان یزد ارتقای فرهنگی، اخلاقی و انسانی و بازی جوانمردانه بر اساس ارزشها، اهداف نظام و انقلاب اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری در ارتباط با پیوست فرهنگی در تمامی امور است.

مسئول واحد فرهنگی هیئت فوتبال استان یزد ادامه داد: در ابتدای امسال در تمامی جلسات با حضور مسئولان تیمها و باشگاه‌ها و همچنین عوامل ستادی در هیئت  فوتبال نسبت به توجیه پیوست فرهنگی و نقش عوامل مختلف در اجرای آن اقدام بعمل آمده است.

سبحان‌زاده گفت: برای دارالعباده یزد به هیچ وجه زیبنده و پذیرفته نیست که حتی بصورت خیلی محدود هم شاهد برخی مسائل در ورزشگاه‌ها باشیم.

وی افزود: خوشبختانه بر اساس شرایط موجود در سطح استان یزد در سال گذشته شاهد کمترین مسائل سوء فرهنگی بوده‌ایم که این خود گویای شرایط فرهنگی دارالعباده است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در برجسته‌سازی فرهنگ و اخلاق در این رشته بر تداوم آن تاکید کرد و گفت: امیدواریم برای تحقق اهداف و پیوست فرهنگی در امسال یک همکاری جدی بین بخشی با دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و تبلیغی صورت گیرد./م۰

بخش نظردهی بسته شده است..