کشف ۲۹۹ کیلوگرم مواد مخدر در یزد؛ سوداگران مرگ زمین‌گیر شدند

ماموران نیروی انتظامی استان یزد در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف ۲۹۹ کیلوگرم مواد مخدر در یزد شدند.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ محمدحسن حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی را در مرداد ماه سال جاری در این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها که با هماهنگی و اخذ دستور قضایی انجام شد، طی چند عملیات پلیسی ۱۴ سوداگرمرگ، توزیع کننده حرفه‌ای موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از خودرو، منزل، مخفیگاه و پاتوق آنها ۲۶۸ کیلو و ۹۴۱ گرم انواع موادمخدر که عمده آن تریاک بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در ادامه بیان داشت: سوداگران مرگ وتوزیع کنندگان حرفه‌ای مواد مخدر با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و در نهایت با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با بازتاب گسترده و رضایت‌مندی اهالی شهرستان و مسئولین همراه بود، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت‌های پلیس است.

زمینگیرشدن قاچاقچی با ۱۳ کیلوگرم حشیش در خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم هم گفت: در بازرسی از یک دستگاه پژو ۱۳ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسین اسمعیلی گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو که از کرمان عازم تهران بود مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

اسمعیلی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۳ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان گفت: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..