تمدید مهلت ثبت‌ نام دانش‌آموزان تا ۳۱ شهریور

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: با توجه به تعطیلی‌های پیش آمده به دلیل بیماری کرونا، زمان ثبت نام مدارس از ۳۱ مردادماه به ۳۱ شهریورماه تغییر یافته است.

به گزارش یزدی نیوز، سعیده بهادرزاده گفت: ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه سیدا، درگاه پادا و با حضور در مرکز سنجش سلامت انجام شده است.

 

وی با بیان این‌که تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد دانش آموزان یزدی واجد الشرایط در پایه اول ثبت نام کردند، افزود: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مقاطع مختلف به صورت خودکار در سامانه الکترونیکی سیدا انجام و دانش آموزان در پایه بالاتر همان مدرسه ثبت نام می‌شوند.

 

معاون آموزش ابتدای اداره کل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه و دایر بودن مدارس در تمامی روز‌های هفته به جز پنجشنبه‌ها اولیا می‌توانند پس از هماهنگی با مدرسه جهت حضور و ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

 

بهادرزاده تاکید کرد: دانش آموزانی که طی دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و همچنین نداشتن امکانات جهت آموزش مجازی اقدام به ترک تحصیل کرده اند، امسال می توانند ثبت نام نمایند.

 

وی از تمامی اولیایی که تاکنون موفق به ثبت نام فرزندان خود در مدارس نشده اند، خواست با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..