افتتاح ۴۴ طرح کشاورزی یزد همزمان با هفته دولت

همزمان با مراسم و برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت، ۴۴ طرح بخش کشاورزی در سطح استان یزد افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز می‌شود.

«سیّد ابوالفضل وکیلی» رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی،شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری نزدیک به ۹۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۲۱ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از مجموع ۴۴ طرح افتتاحی بخش کشاورزی استان، ۲۳ طرح با اعتباری معادل ۱۲۸.۴۵ میلیارد ریال مربوط به آب و خاک، شش طرح با سرمایه‌ای معادل ۴۴.۰۰۵ میلیارد ریال مربوط به تولیدات دامی، چهار طرح با سرمایه‌ای معادل ۸۶.۷ میلیارد ریال مربوط به تولیدات گیاهی، ۱۰ طرح با سرمایه‌ای معادل ۶۹۱.۵ میلیارد ریال مربوط به صنایع کشاورزی و یک طرح با سرمایه‌ای معادل هفت میلیارد ریال مربوط به شیلات خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات این طرح‌ها، ۱۴.۱ درصد اعتبارت دولتی بوده که در زمینه فعالیت عمرانی( آب و خاک ۹۵ درصد و تولیدات دامی ۵ درصد) هزینه شده و ۷۲.۵ درصد آن از طریق آورده‌های شخصی و ۱۳.۴ درصد آن نیز با استفاده از تسهیلات بانکی تامین شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..