رئیس کل دادگستری استان یزد:

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق‌های رأی خدمت صادقانه و بی‌منت است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مردمی که در تحریم شدید انتخابات توسط معاندین و جوسازی‌های رسانه ای، پای صندوق‌های رأی آمدند و در انتخابات مشارکت داشتند، شایسته بهترین خدمات هستند.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری، در نشست با اعضای شورای شهر حمیدیا اظهار داشت: دستگاه قضائی پشتیبان احقاق حق و اجرای عدالت است و در این مسیر از همه نهادها و سازمان‌هایی که خدمت به مردم را صادقانه و بی منت سرلوحه کار خویش قرار داده اند، حمایت می‌کند.

وی، بر تعامل هدفمند و سازنده شورای شهر با دستگاه‌های دولتی و نهادهای نظارتی تأکید کرد و بیان داشت: پیگیری و اجرای امور با شفافیت و بر مدار قانون بهترین راهبرد است.

رئیس کل دادگستری استا یزد، حضور یک مقام قضائی در کمیسیون‌های ماده ۷۷، ماده ۹۹ و ماده ۱۰۰ را اجرای دقیق قانون ذکر کرد و گفت: قانون گذار برای حل مشکلات و اختلافات شهرداری با مردم بر حضور یک مقام قضائی در کمیسیون‌های مختلف تأکید کرده است تا با دانش حقوقی مقام قضایی، حق کسی ضایع نگردد و عدالت اجرا شود.

وی بر استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه در برنامه ریزی شهری و اجرای طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و توسعه‌ای تأکید کرد و ابراز داشت: ارتباط مستمر اعضای شورای شهر با علما، روحانیون، نخبگان علمی و فرهنگی، اساتید دانشگاه و هنرمندان متدین و متعهد می‌تواند در سیاست گذاری امور برای شهردار بسیار راهگشا و برای شهر تعالی بخش باشد.

دهشیری، همگرایی، هماهنگی و همفکری در امور را رمز موفقیت شورا دانست و تأکید کرد: بحث و تبادل نظر و تضارب آراء در جلسات باید منجر به همگرایی و هماهنگی کامل مجموعه در تدوین برنامه‌ها و اجرای امور گردد.

وی تصریح کرد: شناخت دقیق از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف می‌تواند برنامه ریزی های شورا در مسیر کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی سوق دهد که در این زمینه نیز دستگاه قضایی به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آماده همکاری در زمینه آموزش و اجرای برنامه‌های مشارکتی برای آحاد جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان، اجرای دقیق طرح کاداستر در املاک و اراضی شهرداری را خواستار شد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی شهری، اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن اراضی و املاک شهرداری ضروری است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..