رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

علت پرداخت نشدن شش ماهه حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی چیست؟

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح در مورد علت پرداخت نشدن نزدیک به شش ماهه حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی شد.

«محمدصالح جوکار» با اشاره به این که معلمان خرید خدمات آموزشی چند ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، پرداخت نشدن حقوق آن همه به مدت چند ماه اصلا قابل قبول نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: یکی از خواست‌های اصلی معلمان خرید خدمات آموزشی همین پرداخت حق و حقوق در موعد مقرر و عدم تاخیر در آن است که متاسفانه اجرایی نشده است.

وی گفت: در این زمینه و با توجه به اینکه معلمان خرید خدمات آموزشی نزدیک به شش ماه حقوق نگرفته اند، تذکری کتبی به وزیر آموزش و پرورش دادم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این تذکر از وزیر آموزش و پرورش خواسته شده که توضیح دهد با توجه به گذشت بیش از پنج ماه، علت تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی چیست؟

وی افزود: در شرایط بد اقتصادی این مطالبه معلمان واقعا زیاد نیست و یکی از بدیهی ترین درخواست هایی است که می توانند داشته باشند به همین دلیل باید به آن توجه لازم صورت پذیرد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، جوکار در پایان نیز به بررسی صلاحیت وزرای دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: وزیر آینده آموزش و پرورش باید نسبت به وضعیت معلمان به ویژه در حوزه اقتصادی توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..