معاون درمان بیمارستان شهید صدوقی استان یزد:

با اجرای طرح واکسیناسیون کرونا مهار خواهد شد

معاون درمان بیمارستان شهید صدوقی استان یزد : اگر مردم همکاری کنند و از سوی دیگر تمهیداتی که دولت در طرح واکسیناسیون همگانی درنظر گرفته است تا ۲ ماه آینده این موج از بیماری به سرعت درکشور مهار خواهد شود.

به گزارش یزدی نیوز نوری شادکام در حاشیه بازدید از بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: ۲ ماه است که استان درگیر این موج است و ما در استان یزد یک موج عظیم بیماری را پشت سرگذاشتیم ، اما خوشبختانه از حدود ۲ هفته قبل روند بیماری رو به ثبات است و درحال حاضر حدود چند روز است که روند کاهشی است و انشالله با همکاری همه مردم استان این روند ادامه پیدا کند

وی افزود : اگر مردم همکاری و همدلی خودشان را ادامه دهند و از سوی دیگر تمهیداتی که دولت در طرح واکسیناسیون همگانی درنظر گرفته است ظرف دو ماه آینده این موج از بیماری به سرعت درکشور مهار خواهد شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: هرچند نمی‌توانم به صورت قاطع بگویم که این روند کاهشی ادامه پیدا می‌کند انشالله با همراهی مردم این اتفاق بیافتد.

نوری شادکام گفت: براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت که چهار و نیم ماه امسال را مورد بررسی قرار داده است، استان یزد علیرغم اینکه بالاترین بروز بیماری را در سطح کشور داشت؛ پایین‌ترین میزان مرگ را دراستان شاهد بودیم که این نشان می‌دهد سیستم بهداشت و درمان استان یزد هم به لحاظ تشخیص هم به لحاظ درمان به موقع بیماران و هم به لحاظ سرویس دهی دربخش‌های عفونی و آی سی یو کار ارزشمندی را انجام داده اند.

وی در آستانه روز پزشک از همه پزشکانی که ایثارگرانه در این مدت برای بهبود بیماران تلاش کردند قدردانی کرد.

نوری شادکام درخصوص روند بیماری در بیمارستان میبد هم گفت: روند کار را از ابتدا مورد بررسی قرار دادیم و با بیماران صحبت کردیم و خوشحالیم که در بیمارستان میبد با دقتی که انجام شد اکثر بیماران از روند درمان راضی بودند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..