معرفی برترین‌های مسابقه کاراته المپیاد بسیجیان یزد

سرپرست تربیت‌بدنی سپاه الغدیر یزد: نهمین دوره المپیاد کاراته بسیجیان استان به مدت سه هفته در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، ابوالفضل پارساییان با اشاره به مشارکت ۱۷۸ ورزشکار برتر شهرستان‌ها در این مسابقات گفت: در رده خردسالان، در قسمت کمربند زیر قهوه‌ای و مشکی، امیرحسین پوراحمدی و محمدمهراب ناظمیان اول و دوم شدند و علی حاج محمدزاده و سهیل دهقانی) مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود : همچنین در رده نونهالان، در کمربند زیر قهوه‌ای و مشکی به ترتیب میثم رستگاری و سید ابوالفضل ساداتی بر حریفان خود پیروز و بر سکوی قهرمانی ایستادند و شایان دهقانی و دانیال سلمانی مشترکا سوم شدند.

پارساییان گفت : در رده کمربندی قهوه‌ای و مشکی هم سبحان سلمانی و امیر مهدی علیزاده اول و دوم شدند و مقام سوم مشترکا از آن محمد صالح آخوندزاده و محمد مهدی ریاحی شد.

وی افزود : در رده سنی نوجوانان هم در رده کمربند زیرقهوه‌ای و مشکی، محمد جواد نمکی و سید امیرعلی وزیری اول و دوم و عرفان زارع و امیرمحمد زارعی (مشترکا) سوم شدند و در رده کمربندی قهوه‌ای و مشکی هم ابوالفضل ایرانمنش و مرتضی بادرکی حریفان خود را شکست دادند و مجتبی زارع و علی اصغر یزدانی نیز مشترکا سوم شدند.

پارساییان گفت : همچنین در رده سنی جوانان در کمربند زیرقهوه‌ای و مشکی، عباسعلی صالحی و محمد کمالی اول و دوم شدند و مقام سوم مشترکا به محمدرضا زارع زاده و متین منتظری رسید.

وی افزود : همچنین در رده سنی بزرگسالان در کمربند قهوه‌ای و مشکی، محمد مهدی گلباز، سید ابوالفضل سیدرضایی اول و دوم و سجاد کریمی و مسعود جعفریان مشترکا سوم شدند.

سرپرست تربیت‌بدنی سپاه الغدیر یزد گفت :امسال برگزاری المپباد ورزشی با توجه به تدوام شیوع کرونا در فضای مجازی با انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار شد و برگزاری این رقابت‌ها از جمله بخش محوری برنامه‌های موثر این واحد در سپاه الغدیر استان است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..