رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد مطرح کرد؛

استمداد از همه دستگاه‌های یزد برای تسریع در واکسیناسیون کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در استان یزد واکسیناسیون به عنوان اولویت اصلی برای مقابله با کرونا در دستورکار قرار گرفته و در این راستا از همه دستگاه‌های استان استمداد می‌طلبیم.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا میرجلیلی،  در جلسه هماهنگی برگزاری پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: در کنار همه اقدامات مهم و اثرگذاری که برای مقابله با کرونا در استان یزد انجام می شود، واکسیناسیون به عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار گرفته و در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

وی عنوان کرد: باید سرعت واکسیناسیون را بالا ببریم و برای تحقق این امر، نیاز به فضا و نیروی انسانی بیشتری داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: از مراکز مختلفی که می‌توانند نیروی انسانی و فضای مناسب برای اجرای واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند، مساعدت می طلبیم.

میرجلیلی تصریح کرد: آماده کردن پایگاه برای اجرای واکسیناسیون برای دانشگاه علوم پزشکی سخت و زمان‌بر است بنابراین از اصناف، خیران، مساجد و دستگاه‌های مختلف می‌خواهیم در این زمینه همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی یزد داشته باشند تا بتوانیم واکسیناسیون را با پوشش بیشتری به انجام برسانیم.

وی همچنین بر لزوم فرهنگ سازی و انجام توصیه های لازم برای شرکت مردم در طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکید کرد و گفت: افراد تاثیرگذار محلات، ائمه جمعه و جماعات، اساتید دانشگاه، روحانیون و … می توانند در این زمینه بسیار تاثیرگذار عمل کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..