مسئول فنی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان:

ورزشکاران ایرانی در ۳ رشته به پاراالمپیک بحرین اعزام می‌شوند

مسئول فنی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گفت: ورزشکاران نابینا و کم‌بینای ایرانی در رشته‌های شنا، دومیدانی و گلبال به پاراالمپیک بحرین اعزام می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز، علی اصغر هادی زاده، در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذرماه امسال مسابقات پاراآسیایی جوانان و نوجوانان در بحرین برگزار می شود که در بخش نابینایان ورزش های شنا، دومیدانی آقایان و بانوان، گلبال آقایان و بانوان ورزشکار به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی، تیم ها کار تمرینی خود را زیر نظر سرمربی خود شروع کرده اند و آمادگی جسمانی و برنامه های خود را بیشتر در درون منزل دنبال کردند زیرا واقعاً شرایط ایده آلی برای استفاده از فضای موجود نبود.

مشاور عالی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان بیان کرد: از نظر قوانین نیز امسال خوشبختانه این اتفاق صورت گرفته و ورزشکاران می توانند در فضای موجود ورزش کنند و از آنجا که نایب قهرمان مسابقات پاراآسیایی نیز بوده ایم، در المپیک بحرین نیز در تلاش هستیم تا این مقام حفظ شود و در صورت فراهم شدن شرایط برای اولین بار مقام قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

هادی زاده با اشاره به میزبانی یزد در اردوی تیم ملی بیان کرد: یزد ورزشکاران و مربیان خوبی دارد که شاهد استفاده از این ظرفیت ها بوده ایم و دومین اردوی تیم ملی نیز به میزبانی این استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: وقفه در ورزش های آبی همچون سمی است که تلاش های گذشته را از بین می برد که از مسئولان ورزش و جوانان استان درخواست داریم تا با فراهم آوردن شرایط به گونه ای عمل شود که تلاش های این ورزشکاران به ثمر بنشیند و شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..