معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

مراکز تجمیعی واکسیناسیون یزد در روزهای تعطیل دایر است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تعطیلات رسمی فعالیت دارند و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

محمدرضا دهقانی  با اشاره به تعطیلی سراسری در کشور اظهار داشت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان یزد در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۳۰ مرداد ماه، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فعال هستند.

دهقانی ادامه داد: همچنین مراکز تجمیعی واکسیناسیون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جمعه در شیفت صبح تزریق واکسن را انجام می دهند.

وی افزود: مراکز خدمات جامع سلامت که در شهرستان یزد به عنوان مراکز واکسیناسیون انتخاب شده اند، در روزهای ۲۵ ،۲۶ و ۳۰ مرداد همانند قبل در شیفت صبح فعالیت خواهند داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: شهرستان‌های فاقد مراکز تجمیعی واکسیناسیون، یک مرکز شهری در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۳۰ مرداد ماه در دو شیفت صبح و عصر و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و در روز جمعه در شیفت صبح برای واکسیناسیون فعالیت خواهند داشت.

دهقانی تاکید کرد: تمامی مراکز ۱۶ ساعته منتخب کووید ۱۹ در تمامی روزهای تعطیل صبح و عصر فعال هستند.

وی با اشاره به تزریق ۳۰۷ هزار و ۵۶۱ دوز واکسن در استان یزد تصریح کرد: از این تعداد ۲۳۳ هزار و ۳۴۳ دوز در نوبت اول و ۷۴ هزار و ۲۱۸ دوز در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..