آغاز احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی غدد در میبد

احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی غدد و بیماری‌های دیابت در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به همت هیئت علی اکبر (ع) مهرجرد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: این مرکز قرار است به همت دو نفر از خیرین هیئت علی اکبر (ع) مهرجرد ساخته شود.

میرمحمدی با بیان اینکه تمام تعرفه‌های خدمتی این مرکز به صورت کاملا دولتی خواهد بود، افزود: این مرکز می تواند به بیماران دیابتی در میبد و اردکان خدمات بدهد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارانی که مشکل کم کاری و یا پرکاری تیروئید دارند و یا دچار مشکل دیابت و عوارض این بیماری‌ها هستند، می‌توانند در این مرکز خدمت دریافت کنند.

نماینده مردم میبد و تفت تصریح کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی هم با تامین تجهیزات و با در نظر گرفتن نیروی انسانی متخصص کمک کند تا این مرکز بتواند سالیان سال در عرصه بیماری‌های غدد خدمتگذار مردم باشد.

میرمحمدی ادامه داد: اعتبار لازم برای احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی غدد بالغ بر پنج میلیارد تومان است و با تعهدی که خیرین دادند و دولت هم کنار خیرین خواهد بود، در کمتر از یک سال و نیم شاهد یک مرکز کاملا مجهزی خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..