نمایندگان مجلس صلاح کشور را در نظر بگیرند

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید صلاح کشور را در نظر بگیرند گفت: نمایندگان ضمن پرهیز ار بخشی نگری درکنار پیگیری مسائل حوزه انتخابیه خود باید به مسائل کلان کشور نیز عنایت داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محمدحسن معز الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به آغاز بکار مجلس دهم افزود: نمایندگان بگونه ای رفتار کنند که همواره به فرمایش امام خمینی (ره) مجلس در راس امور باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ریل گذاری کشور برعهده مجلس است تا قطار اجرایی کشور بر روی آن حرکت کند از اینرو نمایندگان باید برای انجام این وظیفه خطیر همه تلاش خود را بکار گیرند.
خطیب جمعه یزد اظهار کرد: مسائل جناحی در کارها نباید دخالت داده شود، نمایندگان نباید وکیل الدوله و یا رقیب الدوله باشند بلکه باید ناصح الدوله بوده و همواره صلاح دولت و مردم را در نظر بگیرند .
معز الدینی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید جایگاه خود را حفظ کنند و اگر نطقی در مجلس صورت می گیرد توام با ادب باشد، نباید به کسی توهین شود.
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در آستانه این ماه مبارک از دولتمردان می خواهیم بازار را بیشتر کنترل کنند و شایسته است در رابطه با رفع مشکلات و نظارت بر بازار برنامه ریزی شود.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه زیبنده نیست یک نوع جنس در بازار، تفاوت چندهزار تومانی داشته باشد گفت: البته برخی از مشکلات به قوانین مربوط به مالیات و بیمه مربوط می شود که باید اصلاح شود تا اینکه کسی نتواند از مالیات فرار کند و هم اینکه بی جهت به مردم فشار وارد نشود.

ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..