کشف بیش از ۱۸۰ کیلو مواد افیونی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: در دو عملیات جداگانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۸۲ کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: به منظور مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی به شمال کشور را دارند.

 

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل یک تیم عملیاتی رصد محور‌های مواصلاتی را مدنظر قرار دادند و خودرو سواری پارس حامل محموله مواد مخدر را در محور مهریز ـ یزد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در بازرسی انجام شده ۱۴۲ کیلو گرم تریاک کشف شد و پنج قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شهر‌های شمالی را داشتند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز هم با اقدام اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان به صورت پیاده و کولبری در محور‌های فرعی مطلع شدند.

 

وی گفت: ماموران پلیس با کنترل مسیر‌های عبوری، چهار کولبر مواد افیونی را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی از کوله‌های قاچاقچیان ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهمان به مقامات قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..