تذکر جوکار به وزیر نیرو در ارتباط با خسارت های زیاد قطعی برق در کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در تذکر به وزیر نیرو، خواستار برنامه ریزی وزارت نیرو برای جبران خسارت های زیاد کسب و کارهای مردم ناشی از قطعی های مکرر برق شد.

«محمدصالح جوکار» با اشاره به گرمای بسیار بالایی که امسال در کشور وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه در این شرایط گرمای بسیار بالا، با قطعی های مکرر برق هم روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: قطعی های برق علاوه بر اینکه سختی گرمی هوا را به مردم تحمیل کرده سبب شده که کسب و کارهای مردم و تولید کنندگان با خسارت های بسیار زیادی روبرو شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه در مجلس شورای اسلامی تذکری به رضا اردکانیان داده و خواستار توضیح وی به مجلس شورای اسلامی در این رابطه شدم.

وی ادامه داد: در متن این تذکر آمده است که با توجه به دمای هوا در تابستان و قطعی مکرر برق، علاوه بر فشار بر مردم، خسارت زیادی بر کسب و کارها و تولید وارد شده است که متاسفانه وزارت اقدام مثبتی انجام نداده است.

جوکار تاکید کرد: مردم انتظار دارند که مسئولان در درجه اول با اقداماتی که انجام می دهند، مانع مشکلاتی از جمله قطعی مکرر برق آن هم در تابستان بسیار داغ باشند و در صورتی هم که مجبور به این قطعی ها هستند، اولا با برنامه دقیق زمان بندی همراه باشد و در درجه دوم هم خسارت های وارده به کسب و کارهای مردم را جبران کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر این نماینده مجلس، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود اما متاسفانه وزارت نیرو نسبت به خسارت های بسیاری که تولید و کسب و کارهای عمومی مردم به وجود آورده اقدام عملی و مناسبی انجام نداده است که باید حتما پیگیری شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..