واکسیناسیون کرونا در مهریز بالاتر از میانگین کشوری

کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت روند واکسیناسیون کرونا در مهریز را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش یزدی نیوز عطایی بهترین راه برون رفت از بیماری کرونا را واکسیناسیون دانست و گفت: روند پلکانی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا با شتاب قابل قبولی ادامه دارد.

وی افزود: لازمه موفقیت هرچه بیشتر این طرح، مشارکت خوب مردم و استقبال از تزریق واکسن است.

کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، اولین واکسن را بهترین واکسن توصیف کرد و ادامه داد: خدمات رسانی مرکز تجمیع واکسیناسیون مهریز در سطح بسیار مطلوبی است و تزریق واکسیناسیون طبق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

عطایی تصریح کرد: درصد پوشش واکسیناسیون در شهرستان مهریز از میانگین کشوری بالاتر است و همکاری مردم و تلاش کارکنان حوزه بهداشت شهرستان را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم با حضور در مرکز تجمیعی و تزریق واکسن برکت، بر رعایت دستورالعمل‌ها تاکید کرد و گفت: راه مقابله و پیشگیری از بیماری استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی‌ها و حضور در اماکن شلوغ است که اگر دقیق و کامل اجرا شوند، با همه انواع جهش یافته ویروس می‌توان به راحتی مقابله کرد.

دکتر پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز هم گفت: واکسیناسیون با سرعت و شتاب در حال انجام است، اما می‌طلبد همچنان با رعایت شیوه نامه‌ها یاریگر کادر بهداشت و درمان باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..