واگذاری بخشی از برنامه‌های قرآنی به مردم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه: اگر برگزاری برنامه‌های قرآنی به مردم واگذار شود، میزان استقبال کمی و کیفی در مراسم‌های قرآنی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز قره شیخلو در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه سازمان اوقاف، در حوزه مسابقات قرآنی سابقه ۴۰ ساله دارد، اظهار داشت: مسابقات بین المللی اوقاف، دومین مسابقه معتبر دنیاست و اولین آن مربوط به مالزی است که ۷۰ سال قدمت دارد.

وی افزود: امسال سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود و سال گذشته نیز در شرایط شیوع کرونا، مسابقات بین المللی تعطیل نشد و با مدل جدیدی اقدام به برگزاری این مسابقات کردیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در بقاع متبرکه، برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود که استمرار این فضا می‌تواند به فرموده رهبری، مردم را به شنیدن قرآن عادت دهد.

قره شیخلو تصریح کرد: در تلاشیم که برنامه‌های قرآنی اوقاف از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند و اجرای این برنامه‌ها به بخش مردمی واگذار شود.

وی ادامه داد: جمعیت قرآنی خوبی در استان یزد وجود دارد که امیدواریم با این ظرفیت‌ها بتوانیم خدمت بیشتری به مردم در این حوزه در سطح کشور داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..