درخشش خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد در جشنواره ملی کتابخوان و رسانه

سیده سکینه میرطاهری خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، در نخستین جشنواره ملی کتابخوان و رسانه موفق شد رتبه دوم در بخش ویژه تولیدات تلویزیونی را کسب کند .

 

به گزارش یزدی نیوز، مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره «کتاب خوان و رسانه» همزمان با روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد امیرحسین فردی، نویسنده و روزنامه نگار فقید، با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان و شخصیت‌های برجسته رسانه‌ای به صورت مجازی برگزار و در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل شد.

در مجموع ۹۰۰ اثر با مشارکت ۳۰۰ خبرنگار از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در بخش ویژه این جشنواره و در بخش تولیدات تلویزیونی، سیده سکینه میرطاهری خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد با اثر “یاریگر یار مهربان” مقام دوم را کسب کرد.

این اثر تلویزیونی را سعید آخوندزادگان تصویربرداری و ملیحه روستا تدوین کرده است.

گزارش تلویزیونی “یاریگر یار مهربان” روایت فعالیت خانم مرضیه مصطفوی پور از مروجان کتابخوانی یزد است که چند سالی است با اجرای طرح‌های ابتکاری به ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و بانوان یزدی می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..