مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی افسران جنگ نرم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر : جنگ نرم به مراتب خطرناک‌تر از جنگ سخت است و اگر در این جنگ بصیرت وجود نداشته باشد در تشخیص دشمن ناتوان خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام کریم بیکی در گردهمایی بزرگ مداحان و مدیران بسیجی هیئات مذهبی شهرستان با عنوان عاشورائیان در حسینیه ثارالله گفت: در دوران دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کردیم و امروز در جنگ نرم با دشمنان قرار داریم.

وی افزود: در جنگ سخت فرماندهانی تربیت می‌شوند تا با تمرین در میدان‌های غیرواقعی ، آماده دفع تهدید علیه یک نظام و کشور شوند و در زمان بروز تهدید به میدان کارزار بیایند. ضمن اینکه در این نوع جنگ امکانات ، ابزار و تجهیزات و تعداد نفرات دشمن مشهود و قابل لمس است، اما در جنگ نرم چنین نیست و دشمن با چندین واسطه و بدون نشان دادن خود برنامه هایش را پیاده سازی می‌کند.

کریم بیکی مداحان و مدیران هئیلت مذهبی را افسران جنگ نرم خواند و ابراز داشت: امروز جایگاه شما عزیزان جایگاه مهم و تأثیرگذاری است چرا که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت خطرناک‌تر است و اگر در این جنگ بصیرت وجود نداشته باشد در تشخیص دشمن ناتوان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شما عزیزان وظیفه سنگینی بر عهده دارید و باید همواره برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده باشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با اشاره به عبرت پذیری از وقایع تاریخی ادامه داد: از دوران مشروطه علمای با بصیرتی نظیر شیخ فضل الله نوری به دنبال مشروطه مشروعه بودند تا قوانین مصوب در مجلس ملی مخالف قوانین دینی و اسلامی نباشد، اما متاسفانه بی بصیرتی مردم و خواص دست دشمن را در توطئه علیه وی ندیده و با تشکیل دادگاه فرمایشی به ریاست یک روحانی حکم اعدام این عالم بصیر صادر شد.

وی با اشاره به نقش رهبری دینی مدیران هیئات مذهبی و مداحان در هئیت و محلات تصریح کرد: امروز هیئت‌های ما باید مرکز بصیرت افزایی، روشنگری و خداپرستی باشند و از استفاده از اشعار و سبک هابی که آبشخور آن‌ها مطهر و پاک نیست، پرهیز شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..