شورا، چشم بینای مردم برای جلوگیری از مشکلات شهری

مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد: کاهش مشکلات جامعه با تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر امکان پذیر است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام اکبر طالبی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد که در ساختمان سازمان بازرسی کل استان برگزار شد، گفت: پشت هر پیشرفت و ترقی در کار‌ها حتما مدیری با تدبیر و مشورت حضور دارد، بنابراین باید تشکیل اتاق فکر در شورا‌ها و نهاد‌ها با استفاده از نظرات کارشناسان و همه گروه‌ها و سلایق در اولویت کار‌ها باشد.

وی افزود: شهرداری‌ها از نمونه‌های شفاف جلب اعتماد مردم هستند و باید در راستای رضایتمندی آحاد جامعه گام بردرند. کمیسیون توافقات و تملکات شهرداری از مواردی است که در عملکرد شهرداری و شورای شهر اثرگذار است.

مدیرکل سازمان بازرسی استان تصریح کرد: امیدواریم تعامل و همکاری بین شورای شهر و بازرسی استان سبب کم شدن مشکلات و حرکت در راستای رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

طالبی خدمت در راه خدا را سبب نزدیک شدن به کمال الهی عنوان کرد و ادامه داد: شورای شهر به لحاظ اینکه وظیفه ذاتی نظارت بر شهرداری‌ها را دارد همچون این سازمان به صورت مستقیم ناظر بر فعالیت‌ها بوده و به عنوان چشم بینای مردم از خطا‌ها و بروز مشکلات جلوگیری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه هدف سازمان بازرسی مچ گیری نیست، گفت: مدیران کار‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهند و در فعالیت‌های خود جسارت و شتاب بیشتر داشته باشند چراکه امکان دارد در کار‌های بزرگ خطا‌های غیرعمد و جزئی هم روی دهد که این خطا‌ها با همکاری ما اصلاح می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه برخورد سازمان بازرسی با مدیرانی است که اصرار بر انجام تخلف دارند، افزود: از مردم متدین و مؤمن یزد تقاضا داریم در صورتی که احساس کردند سوء جریانی در نهادی وجود دارد مستندات خود را به سازمان بازرسی استان اعلام کنند تا سریع و قاطعانه ورود پیدا کرده و اقدام کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..