اعلام فراخوان مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «اطعام و احسان حسینی»

کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «اطعام و احسان حسینی» اجرا کند.

«محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشت مددجویان تحت حمایت از طریق مشارکت نیکوکاران در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، گفت: کمیته امداد استان یزد در نظر دارد در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «اطعام و احسان حسینی» اجرا کند.

وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های مختلفی برای اطعام و تأمین بسته‌های معیشتی نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری اجرا کرد که با استقبال و مشارکت مطلوب مردم نیک‌اندیش استان یزد روبرو شد.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری# ۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

به گزارش یزدی نیو ز و به نقل از روابط عمومی کمیته امئداد استان یزد، شجاعان تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» هستند، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..