رتبه برتر یزد در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برای سومین سال پیاپی در ارزیابی‌های عملکرد وزارت اقتصاد در سال ۹۹ در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور برتر شناخته شد.

به گزارش یزدی نیوز معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: این ارزیابی‌ها بر اساس تهیه و تدوین گزارش‌های تحلیلی اقتصادی ، آماری ، مشارکت در تصمیم گیری‌های اقتصادی و اقدامات مرتبط با توسعه اقتصاد منطقه‌ای بوده است.

محمد دهقان منشادی با اشاره به اینکه تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت و وزارت اقتصاد یکی از اولویت‌های این اداره کل است، افزود: طی سال‌های گذشته برای بهبود فضای کسب و کار و سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده و استان یزد توانسته در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی، مالی و سرمایه گذاری رتبه‌های برتر را در سطح کشور کسب کند.

وی تسهیل شرایط کسب و کار مشاغل صنایع دستی از طریق حذف شرط تمدید کارت مهارت فنی برای بیمه تأمین اجتماعی را از جمله اقدامات مهم این اداره کل در راستای بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: پایش و پیگیری اجرای مصوبات هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در سطح استان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

دهقان منشادی ادامه داد: تلاش برای جلب و جذب سرمایه گذاری، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری به ویژه در شرایط تحریم، رونق فضای کسب و کار، توجه به سرمایه گذاری داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف و تلاش برای رشد و بهبود شاخص‌های اقتصادی از جمله سیاست‌های محوری استان یزد در بخش‌های اقتصاد و سرمایه گذاری است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..