اجرای طرح «سه شنبه‌های تکریم» در یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از اجرای «سه شنبه‌های تکریم» با محوریت تجلیل از مادران دارای جایگاه ویژه در اسلام خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام مظفر سالاری با اشاره به آغاز فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در یزد گفت: فصل اول این طرح سال گذشته با هدف تکریم خانواده شهدا برگزار شد و بر اساس اعلام ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور ۳۶ هزار خانواده شهید در این طرح تکریم شدند.

وی اظهار داشت: دومین فصل این طرح با عنوان «شکوه مادری» توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود که که استان یزد میزبان این طرح خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد با بیان اینکه مادران دارای جایگاه ویژه در اسلام تقدیر می‌شوند، تصریح کرد: در قالب این طرح، مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مورد تکریم قرار می‌گیرند.

سالاری افزود: طرح شکوه مادری به مدت ۲۶ هفته تا سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ در کلیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به‌منظور تکریم فرزندآوری و فرزند پروری در منزل یکی از خانواده‌هایی که شاخص‌های تکریم را داشته باشند، اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..