هشدار پلیس به ساکنان مجتمع‌های مسکونی

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد: نسبت به صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس دقت ویژه داشته باشید.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ منوچهر نصیری گفت: با توجه به افزایش زندگی آپارتمان نشینی و این باور در بین عموم که سرقت از منازل آپارتمانی کاری دشوار است، هشدار‌های پیشگرانه‌ای را در این خصوص ارائه داد.
وی افزود: از آنجاییکه سارقین سعی می‌کنند به هر نحو ممکن از عدم حضور ساکنین منزل اطمینان حاصل کنند، لذا نسبت به صدای زنگ منزل و سوالات بی مورد توسط افراد ناشناس دقت ویژه داشته باشید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که از باز کردن درب ورودی بر روی افراد ناشناس که خود را میهمان سایر واحد‌های مجتمع معرفی می‌کنند خودداری کنند.
سرهنگ نصیری ادامه داد: از باز کردن درب مجتمع بر روی افراد ناشناس و غریبه که تحت عنوان تعمیر کار و تاسیساتی سعی دارند وارد ساختمان شوند و یا عنوان می‌کنند کلید ورودی را فراموش کرده‌اند خودداری کنید.
وی عنوان داشت: پس از ورود و خروج از مجتمع از بسته شدن درب ورودی یا درب پارکینگ آپارتمان اطمینان حاصل کنید و دقت شود درب پشت بام دارای قفل بوده و کلید آن در اختیار مدیر آپارتمان باشد.
سرهنگ نصیری از شهروندان خواست نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و با مشاهده افراد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..