راه اندازی اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان در یزد

اولین مدرسه تابستانه شهروند یزدی با عنوان «شهرآموز» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئولیت‌های شهرداری راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راه اندازی این مدرسه گفت: مدرسه شهرآموز به منظور ایجاد فرصت بهره گیری از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های شهری به صورت مجازی ایجاد شده است.

عباس ملازینلی از یزد به عنوان شهر دوستدار کودک یاد کرد و افزود: شهرآموز در پنج محور اصلی شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و شهر و فراغت فعالیت می‌کند.

معاون شهردار یزد گفت : کودکان و نوجوانان متناسب با سرفصل‌ها توسط اساتید مجرب مورد آموزش قرار گرفته و فایل‌ها و محتویات آموزشی ضبط و به صورت مجازی پخش و ارائه خواهد شد.

ملازینلی با تاکید بر استفاده از ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان در رویداد‌های شهر ادامه داد: هدف اصلی شهرآموز این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت‌ها و مسئولیت‌های شهرداری آشنا شوند و لازمه آن هم اتفاقات و رویداد‌هایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری مفید و موثر خواهد بود.

وی گفت: فراخوان شهرآموز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال از تیرماه آغاز شده و به مدت ۲ ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..