دبیر هیات والیبال یزد:

حمایت از والیبال یزد از سوی فدراسیون و استان صفر است

دبیر هیات والیبال استان یزد گفت: متاسفانه حمایت از رشته‌ی پر مخاطب والیبال استان یزد از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان یزد صفر است.

«حسن محفوظی»اظهار کرد: والیبال بعد از فوتبال از رشته‌های پر مخاطب بین مردم است و توسعه و پیشرفت این ورزش مستلزم همراهی و حمایت مسئولین است ولی متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده و حمایت‌ها از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان صفر بوده است.

وی با بیان این که تا جایی که امکان داشته از ابتدای سال جاری برنامه‌های تمرینی و مسابقه‌ای را در رده‌های مختلف استانی برگزار کرده‌ایم، به اهمیت آموزش مربیان و داوران اشاره کرد و یادآور شد: برای ارتقای هرچه بهتر والیبال استان بیش از گذشته به دوره‌های علمی و دانش‌افزایی نیاز است.

محفوظی از برگزاری اولین دوره کلاس‌های بین‌المللی مربیگری سطح یک بانوان در استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۴۰ مربی از سراسر کشور در سالن هتل زنبق به مدت شش روز برگزار شد که از استان یزد یک نماینده در این دوره آموزشی حضور داشت.

وی ادامه داد: والیبال استان یزد در بخش بانوان دو تیم در لیگ دسته یک و در بخش آقایان نیز دو تیم شهداب و خاتم اردکان را در سوپر لیگ دارد.

این مسئول در رابطه با زیر ساخت‌های این رشته ورزشی در استان نیز عنوان کرد: سالن اختصاصی مهدی آباد در شهرستان یزد و حدود ۲۰ کانون و آکادمی والیبال در دوره‌های سنی مختلف در استان دایر هستند.

استان یزد با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در قالب ۴۸ هیات ورزشی دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..